Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr vhodného typu letounu pro dálkové tratě
Kedzior, Jakub ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé práce je určit, na základě dostupných informací od leteckých společností a výrobců, vhodný typ dálkového letadla. Jako hlavní podklady při zpracování této práce mi sloužily knihy o letectví, letadlech, letecké časopisy a internetové odkazy.
Návrh rozvoje cestovního ruchu a jeho dopad na podnikání v Hostýnsko-vsetínské hornatině
Bláhová, Adéla ; Špiler, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je marketing cestovního ruchu v oblasti Hostýnsko-vsetínské hornatiny. Cílem je posouzení podmínek pro rozvoj cestovního ruchu této turistické oblasti. První část je teoretická, a jsou zde sepsány základní poznatky z hlediska marketingu a cestovního ruchu. Analytická část popisuje vybrané území a vymezuje současný stav místní situace. Na základě těchto poznatků jsou stanoveny návrhy a cíle, které vedou k rozvoji a zlepšení situace v Hostýnsko-vsetínské hornatině.
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Závišková, Sabina ; Kašpar, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mikroregionu Moravský kras, která je podrobena marketingové situační analýze destinace. Na základě získaných informací z analýzy jsou navrženy marketingové aktivity tak, aby se zvýšil zájem o tuto destinaci.
Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Lužová, Veronika ; Kokešová, Regina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí“ se zabývá úpravou stávajícího marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace, které zvýší cestovní ruch ve Slavkově u Brna a jeho okolí, a které přispějí k rozvoji podnikání. Pro vy-tvoření správného marketingového mixu je potřeba analyzovat současný stav cestovního ru-chu, konkurenci, poptávku a vypracovat SWOT analýzu. Po zhodnocení výsledků přejdeme k sestavení návrhu produktů, které přispějí ke zvýšení cestovního ruchu. V závěru práce je aplikován marketingový mix na jeden z nově navržených produktů.
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Nečasová, Aneta ; Lang, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem úprav mezinárodní marketingové strategie pro zvolenou společnost. Cílem diplomové práce je návrh vytvoření nových pravidelných leteckých linek z mezinárodního Letiště Brno a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří části, teoretická, analýza současného stavu a návrhová. Úvodem je představena literární rešerše shrnující poznatky získané na základě studia odborné literatury. Následující část charakterizuje současný stav letiště, jsou vypracovány analýzy a představeny výsledky vlastního výzkumu. Na základě výsledků analytické části je vytvořen návrh zavedení nových pravidelných leteckých linek.
User experience dizajn digitálneho produktu a jeho vplyv na správanie zákazníka v cestovnom ruchu
Sakala, Samuel
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu implementace principů user experience (UX) designu v digitálním produktu cestovního ruchu na rozhodovací proces návštěvníka při výběru atraktivit k návštěvě. V souvislosti s tím se práce snaží zjistit, jak lze tyto poznatky využít pro zlepšení distribuce návštěvnosti v Lednicko - valtickém areálu. Součástí práce je analýza stávajících digitálních produktů cestovního ruchu v Lednicko - valtickém areálu, včetně uživatelského testování jednoho z produktů, a analýza situace destinačního managementu v Lednicko - valtickém areálu. S využitím poznatků z analýzy a teorie práce navrhuje nové digitální řešení destinace vycházející z jednoho ze stávajících produktů. Pro ověření výsledků je vytvořen interaktivní prototyp mobilní aplikace pomocí nástroje Figma. Prototyp je následně uživatelsky testován s cílem zjistit vliv implementace vybraných principů uživatelského zážitku na rozhodování zákazníků. Testování se provádí s vybranou skupinou uživatelů na základě předem definovaných scénářů. Na základě výsledků jsou formulována doporučení pro destinační management v oblasti Lednicko - valtického areálu. Práce přispívá k pochopení role principů UX designu v cestovním ruchu a poskytuje praktická doporučení pro optimalizaci distribuce návštěvníků v této konkrétní destinaci.
Loajalita návštěvníka k destinaci
Plchotová, Lucie
Plchotová, L. Loajalita návštěvníka k destinaci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka turistické destinace jižní Morava. Dílčími cíli je identifikovat spokojenost návštěvníků s vybranou destinací a specifikovat faktory kvality mající klíčový vliv na loajalitu návštěvníka k destinaci. Nejprve je zpracována literární rešerše, analýza současného stavu jižní Moravy a vyhodnoceno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 1913 respondentů. Prostřednictvím regresní analýzy jsou identifikovány faktory, které mají zásadní vliv na loajalitu návštěvníka a jeho spokojenost. Následně je provedena vzájemná komparace faktorů kvality ve vybraných turistických oblastech. Získaná data jsou mezi sebou porovnávána a na závěr jsou formulována doporučení pro destinační management a poskytovatele služeb cestovního ruchu.
Základní souvislosti poptávky po Barceloně
Tatarinova, Daria
Cílem této bakalářské práce je identifikovat vlivy na příjezdovou poptávku Barcelony, která je jednou z klíčových turistických destinací ve Španělsku. Příjezdovou poptávku ovlivňují jak ekonomické, tak i neekonomické faktory. Pro identifikování faktorů ovlivňujících poptávku byla provedená regresní analýza a použitá metoda nejmenších čtverců (OLS). Výsledky analýzy ukázaly, že závislost mezi průměrnou teplotou v destinaci a příjezdy do Barcelony je docela velká. Příjezdovou poptávku také významně ovlivnila pandemie Covid-19, která snížila počet příjezdů.
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Zemanová, Natalie
Zemanová, N. Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou. Jsou vymezeny základní pojmy problema-tiky kvality služeb a spokojenosti návštěvníků a dále také současný stav destinace. Součástí práce je polostrukturovaný rozhovor se zástupcem samosprávy města Pec pod Sněžkou a dotazníkové šetření na téma kvality služeb a celkové spokoje-nosti návštěvníků. Jeho vyhodnocení proběhlo za použití statistických metod a následně jsou navržena doporučení, jak zvýšit kvalitu služeb a tím i celkovou spo-kojenost návštěvníků.
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Rozumová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v rámci propagace destinace v cestovním ruchu. Literární rešerše neboli teoretická část se věnuje především problematice destinačního marketingu, internetových komunikačních prostředků, jako jsou sociální média a na závěr tématem influencer marketingu. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a také analýzu dat získaných pomocí kvantitativního šetření, přesněji dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na generaci Z. Na základě získaných dat z dotazníku byla vytvořena doporučení pro vybranou oblast, tedy Východní Moravu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.